Novinky pre CAIS Bakery

Rozšírenie služieb
Okrem štandardného poradenstva a HotLine servisu pre programové vybavenie CAIS Bakery poskytujeme:

  • dodávku HW a SW pre potravinárov (tlač aj na ihličkové tlačiarne)
  • dodávku potrebného HW a SW - vybavenie predajní s centrálnym riadením
  • dodávku serverových riešení (aj pre menšie prevádzky), alebo zabezpečeného centrálneho úložiska
  • montáž počítačových sietí LAN, WAN, VPN
  • predaj IT bezpečnostných riešení ESET - pre našich klientov so zľavou !

Malé serverové riešenia, vhodné pre pekárske výrobne pozostávajú z malého serveru (FileServeru), ktorý slúži ako dátový sklad pre centrálne uloženie dát produktu Bakery a dokumentov firmy.

Počítače v sieti (klienti serveru) pristupujú k informáciám zabezpečeným prístupom v prostredí serverového operačného systému. Toto riešenie umožňuje tiež vytvorenie vzdialeného prístupu k firemným informáciám, bezpečné pripájanie užívateľov k serveru, vyriešenie automatizovaného zálohovania údajov


Novinky v Produkčnom systéme Bakery pre rok 2024

Máme nový rok s pekným číslom 2024. Rok 2024 ponúka niečo, čo v predchádzajúcich rokoch nebolo -> 29 február. Inšpirovali sme sa aj my a ponúkame nové moduly do programu Bakery. A to hneď štyri samostatné moduly:

  1. Opravné faktúry - V zmysle § 71 ods. 2 zákona o DPH sa za faktúru považuje aj každý doklad alebo oznámenie, ktoré mení pôvodnú faktúru. Takýto doklad má označenie opravná faktúra.
    Opravná faktúra musí obsahovať poradové číslo pôvodnej faktúry + údaje, ktoré sa menia a nové údaje. Celková suma za opravnú faktúru je rozdiel pôvodných a nových údajov. Nový modul presne zrealizuje tieto požiadavky na vystavenie opravnej faktúry.
  2. Internetové objednávky a faktúry - modul, ktorý vám a aj odberateľom ušetrí kopu času. Zaregistrujete každého odberateľa do systému a odberateľ sa na zadanej internetovej adrese prihlási s prideleným menom a heslom. A už môže nahrávať svoje objednávky (aj viackrát za deň), alebo si prevziať a vytlačiť faktúru. Odberateľ si nemusí nič nové inštalovať! Už nemusia telefonovať a diktovať výrobky. Ani poslať mail s objednávkou, ktorú vy potom prepisujete, nahrávate. A ani vy nemusíte tlačiť faktúru, dať ju do obálky a posielať poštou. Len ju odošlete pomocou tohoto modulu na internet. Zakrátko zistíte úsporu na obálkach a poštovnom, ktoré je opäť od začiatku roku vyššie...
  3. Nový režim práce s dodacími listami a týždennými objednávkami - Odberatelia keď volajú, tak nadiktujú objednávku aj na viac dní a často tiež menia týždenné objednávky. V pôvodnej verzii je celkom zložité meniť dátumy pre dodacie listy a tiež pomalé presunúť sa na týždenné objednávky. V novej verzii programu je to jednoduché: vo výpise dodacích listov pravý klik (pravé tlačidlo na myške) na odberateľa otvorí tabuľku s výpisom týždenných objednávok. A dvojklik otvorí nový formulár, kde môžete nahrať nový dodací list na ľubovoľný dátum. Alebo opraviť existujúci.
  4. PDF faktúry a automatické odosielanie mailom - V súčasnej dobe odberatelia požadujú rôzne spôsoby odosielania faktúr. Okrem klasického spôsobu poštou je aj EDI komunikácia, modul odosielania na internet, alebo v PDF formáte ako príloha mailom. Tento nový modul zjednoduší a plne zautomatizuje toto odosielanie. U vybraných odberateľov zadáte PDF odosielanie plus ich mail adresu. A po vystavení namiesto tlače automaticky bez vášho zásahu urobí email aj s prílohou faktúry v PDF formáte.
Poznámka: Modul - PDF faktúry - bude v prvom roku prístupný len pre zákazníkov so servisnou zmluvou.


Objednávky cez INTERNET

Vytvorili sme nový modul pre internetové objednávky, ktoré sú plne integrované do produkčného systému Bakery. Pracovný režim nových internetových objednávok je plne v našej réžii a správe. V prípade záujmu vám vytvoríme prístup a jednorazovo nastavíme v Bakery parametre pre pripájanie na portál internetových objednávok a ďalej je už všetko vo vašej réžii ako dodávateľa výrobkov. Celý systém internetových objednávok je OnLine priamo napojený na internetovú databázu, takže akékoľvek vykonané zmeny sa ihneď prejavia pre všetkých odberateľov.
Systém internetových objednávok je vhodný tiež pre vlastné predajne, kde sa nepoužíva naše SW riešenie Predajňa s riadiacim SW Manažér – Centrála riadenia siete predajní, kde máme vyriešenú komunikáciu s predajňou iným spôsobom a importom/exportom so systémom Bakery.
Hlavné výhody modulu a aplikácie Internetové objednávky:

  • Okamžitá odozva, všetko sa vykonáva OnLine
  • Dodávateľ (pekáreň) nerobí žiadne exporty/importy, ale všetko sa vykonáva v rámci SW Bakery
  • Možnosť informovať všetkých odberateľov, alebo len vybraného odberateľa správou, ktorá sa zobrazí hneď po prihlásení do klientskeho objednávacieho systému (informácie o akciách, špeciálnych ponukách, alebo o neuhradení faktúry a pod.)
  • Odberateľ objednáva nezávisle (do nastaveného času pre uzávierky objednávky) s možnosťou generovania opakovaných alebo preddefinovaných objednávok
  • Odberateľ môže nahrávať aj viac dní dopredu, obmedzenie je len v tom, že nepošle objednávku po uzávierke
  • Odberateľovi stačí poskytnúť webovú adresu s prístupovými údajmi (meno a heslo)

Riešenie vychádza z klasického internetového obchodu (E-shop) s úpravami pre špecifiká pekárenského odbytu. Internetové objednávky sú jednoduché a na ich používanie, nepotrebujete mať žiadne odborné znalosti. Jediné čo potrebujete, je pripojenie k internetu a dohodnúť sa s odberateľmi.
Odberateľovi stačí ľubovoľný prístup na Internet (PC, Tablet, smartfón… s ľubovoľným systémom).

Pre sprístupnenie testovacieho modulu si vyžiadajte prístupové údaje u nás. Urobíme vám potrebné nastavenia pre pripájanie a vstup do Internetových objednávok.

Prihlásenie a možnosti pre dodávateľa, pekáreň:

Registrované informácie:
Názov, adresa a kontakt dodávateľa je prevzatý z Bakery.
Výrobky - Zoznam výrobkov, ktoré sa môžu v jednotlivých dňoch objednávať s možnosťou pridať a mazať výrobky
Zoznam výrobkov z BAKERY vykonáme pri inštalácii a inicializácii internetovej databázy, môžete si ho však upravovať.
Objednávky - Nové - bez DL: nespracované objednávky odberateľov, pripravené na zápis dodacích listov v BAKERY
Objednávky - Aktuálne: Prehľad všetkých objednávok, ktoré boli zapísané odberateľmi (na spätnú kontrolu)
V nastaveniach je možné zvoliť čas uzávierky objednávok, po ktorom sa nedajú nahrávať nové objednávky na daný deň.
Dodávateľ má možnosť jednoducho poslať oznam - správu na webovú stránku odberateľa, správy sa im zobrazia hneď po prihlásení. Program umožňuje posielať jeden oznam pre všetkých alebo len individuálny oznam pre vybraného odberateľa.

Prihlásenie a možnosti odberateľa:

Odberateľ má možnosť využívať preddefinované objednávky, alebo vytvoriť novú objednávku zo sortimentu. Pri vytváraní klientskeho panelu sa prekopírujú Týždenné objednávky z Bakery na webovú stránku odberateľa. Zjednoduší im to každodenné vyplňovanie objednávok. Odberateľ má možnosť si upraviť preddefinované objednávky podľa svojej potreby. V objednávkach je po voľbe dátumu možnosť výberu z preddefinovaných objednávok pre daný deň v týždni. Po výbere dátumu a prípadne aj preddefinovaných objednávok je možné vybrať rozvoz (ak ich má dodávateľ viac) a zobrazí sa zoznam výrobkov pre daný deň. Odberateľ zadá počty k výrobkom a potvrdí objednávku. To je všetko.
Kalendár obsahuje informáciu o čase uzávierky odosielania objednávok.
Odberateľ má tiež prehľad o odoslaných objednávkach s históriou a stavom objednávky.


Pre podrobnejšie informácie nás kontaktujte...


Pripravujeme pre vás:

- tlač etikiet s čiarovým kódom priamo z Bakery ...