Objednávky cez Internet - nový modul v programe Bakery

Vytvorili sme nový modul pre internetové objednávky, ktoré sú plne integrované do produkčného systému Bakery. Pracovný režim nových internetových objednávok je plne v našej réžii a správe. V prípade záujmu vám vytvoríme prístup a jednorazovo nastavíme v Bakery parametre pre pripájanie na portál internetových objednávok a ďalej je už všetko vo vašej réžii ako dodávateľa výrobkov. Celý systém internetových objednávok je OnLine priamo napojený na internetovú databázu, takže akékoľvek vykonané zmeny sa ihneď prejavia pre všetkých odberateľov.

Systém internetových objednávok je vhodný tiež pre vlastné predajne, kde sa nepoužíva naše SW riešenie Predajňa s riadiacim SW Manažér – Centrála riadenia siete predajní, kde máme vyriešenú komunikáciu s predajňou iným spôsobom a importom/exportom so systémom Bakery.

Hlavné výhody modulu a aplikácie Internetové objednávky:

  • Okamžitá odozva, všetko sa vykonáva OnLine
  • Dodávateľ (pekáreň) nerobí žiadne exporty/importy, ale všetko sa vykonáva v rámci SW Bakery
  • Možnosť informovať odberateľov, alebo len vybraného odberateľa správou, ktorá sa zobrazí hneď po prihlásení do klientskeho objednávacieho systému (informácie o akciách, špeciálnych ponukách, alebo o neuhradení faktúry a pod.)
  • Odberateľ objednáva nezávisle (do nastaveného času pre uzávierky objednávky) s možnosťou generovania opakovaných alebo preddefinovaných objednávok
  • Odberateľ môže nahrávať aj viac dní dopredu, obmedzenie je len v tom, že nepošle objednávku po uzávierke.
  • Odberateľovi stačí poskytnúť webovú adresu s prístupovými údajmi (meno a heslo)

Riešenie vychádza z klasického internetového obchodu (E-shop) s úpravami pre špecifiká pekárenského odbytu (výber výrobkov do novej objednávky je mierne odlišný).
Pomocou tohoto nového modulu vám odberatelia pomáhajú vytvárať - nahrávať dodacie listy priamo do BAKERY.

Internetové objednávky sú jednoduché a na ich používanie, nepotrebujete mať žiadne odborné znalosti. Jediné čo potrebujete, je pripojenie k internetu a dohodnúť sa s odberateľmi.
Odberateľovi stačí ľubovoľné zariadenie s prístupom na Internet (počítač/notebook, Tablet, smartfón…).

Celý systém pre objednávky cez internet je možné dodávateľom ovládať zápisom údajov priamo v produkčnom systéme Bakery. Pre sprístupnenie testovacieho modulu si vyžiadajte prístupové údaje u nás. Urobíme vám potrebné nastavenia pre pripájanie a vstup do Internetových objednávok.

Ak máte záujem si vyskúšať, pozrieť prácu s objednávaním cez internet - pripravíme pre vás testovací režim v module Bakery.

Zavolajte k nám do spoločnosti Cetus

Zavolajte k nám do spoločnosti Cetus a vyžiadajte si prístupové údaje pre sprístupnenie testovacieho modulu.
Nainštalujeme vám verziu programu s novým modulom a potrebným prostredím pre prácu (pripojenie na databázu).

Zriadime databázu a odomkneme v Bakery

Zriadime vám na našom internetovom portáli databázu pre internetové objednávky a odomkneme modul pre testovanie.
Do testovacej verzie nahráme vaše údaje pre otestovanie a overenie, ako fungujú Internetové objednávky.


Prihlásenie a možnosti pre pekáreň:

Názov, adresa a kontakt dodávateľa je prevzatý z Bakery.
V nastaveniach je možné zvoliť čas uzávierky objednávok, po ktorom sa nedajú nahrávať nové objednávky na daný deň.
Dodávateľ má možnosť jednoducho poslať oznam - správu na webovú stránku odberateľa, správy sa im zobrazia hneď po prihlásení.
Program umožňuje posielať jeden oznam pre všetkých alebo len individuálny oznam pre vybraného odberateľa.


Pripojenie do databázy


Po odomknutí môžete s modulom pracovať už sami.

Po objavení loga je program pripojený

Po pripojení sa zobrazí oznam o pripojení k databáze.
Ak existujú nové objednávky, hneď sa načítajú do tabuľky a zobrazí sa oznam.


Odberné miesta – odberatelia s prístupom k internetovým objednávkam

Zápis odberateľov s prístupom

Odberné miesta je možné pridávať priamo z tých, ktoré sú evidované v Bakery.
Pre odberateľa je potrebné nastaviť jeho prihlasovacie údaje - meno a heslo - na vstup odberateľa do objednávok
Tieto mu dodávateľ oznámi spolu s internetovou adresou, kde sa bude odberateľ prihlasovať.
Pri každom odberateľovi môžete zapísať individuálnu správu, oznam. V časti "Správa pre odberateľa" napíšete text (max. 250 znakov).
Klik na [Ulož] a má to odberateľ na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte.
Pri každom prihlásení odberateľa na svoju stránku sa mu tento oznam zobrazí v okne.


Objednávkový list – zoznam výrobkov, ktoré sa môžu objednať na daný deň

Zoznam výrobkov pre objednanie

Nahranie zoznamu výrobkov z Bakery vykonáme pri inštalácii a inicializácii internetovej databázy:
- Počiatočné načítanie zoznamu výrobkov z Bakery
- Zoznam výrobkov, ktoré sa môžu v jednotlivých dňoch objednávať s možnosťou pridať a mazať výrobky.


Oznamy a Uzávierky – vytvorenie oznamu pre všetkých odberateľov, nastavenie času uzávierky

Oznamy a Uzávierky

Môžete veľmi jednoducho poslať všetkým odberateľom správu, oznam.
V záložke Oznamy + uzávierky kliknutím na [Nový] - napíšete oznam.
[Ulož] a majú to odberatelia na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte.
Všetko prehľadne, nie schované v množstve správ vo svojej alebo odberateľovej mailovej schránke.
Pri každom prihlásení sa oznam zobrazí v okne.


Objednávky – prezeranie a načítanie vytvorených objednávok

Prezeranie a načítanie objednávok

Nové - bez DL -> nové, nespracované objednávky odberateľov na internete, pripravené na zápis dodacích listov v Bakery
Aktuálne -> prehľad všetkých objednávok (aj už prevzatých), ktoré boli zapísané odberateľmi (na spätnú kontrolu)
Urob DL -> zaškrtávacie políčko pre individuálny výber objednávky - zápis dodacieho listu
Ukáž DL -> zobrazí obsah vybranej objednávky bez vytvorenia dodacieho listu
Načítať -> prevod všetkých (alebo len vybraných) vytvorených objednávok na dodacie listy


Aj z tohoto popisu je možné vidieť, aké je to jednoduché. Odberateľom pridelíte meno a heslo, vyplníte objednávkový list (ktorý výrobok sa kedy vyrába - ktorý deň v týždni) a zadáte časy, odkedy sú objednávky uzatvorené.

Hotovo. Nič viac.

Potom sa len pripojíte a pozriete, či sú nahrané nové objednávky. Bez nutnosti telefonovania, bez prepisovania objednávok z mailov a hlavne všetko priamo v programe Bakery.
Môžete tiež veľmi jednoducho poslať všetkým odberateľom správu, oznam. Otvorte si záložku Oznamy + uzávierky. Klik na [Nový] a napíšete oznam. [Ulož] a majú to odberatelia na svojej stránke. Až do okamihu, pokým správu nezrušíte. Všetko prehľadne, nie schované v množstve správ vo svojej alebo odberateľovej mailovej schránke.


Prihlásenie a možnosti pre odberateľa:

Odberateľ má možnosť využívať preddefinované objednávky, alebo vytvoriť novú objednávku zo sortimentu.
Pri vytváraní klientskeho panelu sa prekopírujú Týždenné objednávky z Bakery na webovú stránku odberateľa.
Zjednoduší im to každodenné vyplňovanie objednávok. Odberateľ má možnosť si upraviť preddefinované objednávky podľa svojej potreby.
V objednávkach je po voľbe dátumu možnosť výberu z preddefinovaných objednávok pre daný deň v týždni.
Po výbere dátumu a prípadne aj preddefinovaných objednávok sa zobrazí zoznam výrobkov pre daný deň.
Odberateľ zadá počet objednávaných výrobkov a potvrdí objednávku.
To je všetko.
Odberateľ má tiež prehľad o odoslaných objednávkach s historiou a stavom objednávky.


Klientsky panel - výber dátumu



Kalendár obsahuje informáciu o čase uzávierok odosielania objednávok.
Prihlasovacie údaje - Meno, heslo na vstup odberateľa do objednávok.
Výrobky - Zoznam výrobkov, ktoré sa môžu v jednotlivých dňoch objednávať (ak je množstvo nulové, výrobok nebude prevzatý do objednávky).
Objednávky - Po zadaní dátumu sa zobrazí zoznam výrobkov, platný pre daný deň. Odberateľ len zadá počet a potvrdí objednávku.
História objednávok - Objednávky odoslané do Bakery pre informáciu a kontrolu pre odberateľa.
Nastavenia - Čas uzávierky objednávok po ktorom už na daný deň sa nedajú nahrávať nové objednávky.



Ponúkame vám uvádzací benefit počas dvoch mesiacov od nasadenia internetových objednávok:
  • ponúkame dodávateľom pomoc: ak nebudete vedieť, ako presvedčiť odberateľa - poskytnite nám kontakt a pomôžeme
  • pomôžeme motivovať odberateľov pre využívanie internetových objednávok
  • predvedieme klientsky panel a zaškolíme ich bezplatne
  • vysvetlíme výhody využívania objednávok cez internet
  • medzi hlavné výhody patrí vzájomná úspora času: odberateľ nemusí čakať, kým sa dovolá pre zadanie objednávky
  • výhodou je presnosť - žiadne chyby pri prepise (z mailu, SMS...) alebo nedorozumení pri telefonickej objednávke

Cenové relácie a bližšie informácie pre Internetové objednávky vám poskytneme na vyžiadanie - Pre informácie nás kontaktujte ...